Regulamin uczestnictwa i płatności za zajęcia taneczne
organizowane przez TupiTup – Tańcz z Uśmiechem
I. Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady uczestnictwa w zajęciach tanecznych prowadzonych przez TupiTup – Tańcz z Uśmiechem (dalej: „Organizator”).
Uczestnikiem zajęć może być dziecko w wieku przedszkolnym lub szkolnym, którego opiekun prawny zaakceptował regulamin i dokonał opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Zapisanie dziecka na zajęcia oraz dokonanie pierwszej wpłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy i akceptacją regulaminu.
Regulamin obowiązuje we wszystkich placówkach (przedszkolach, szkołach, świetlicach itp.), w których Organizator prowadzi zajęcia.
II. Uczestnictwo w zajęciach
- Dzieci uczestniczą w zajęciach pod opieką instruktora Organizatora.
- Opiekunowie nie mogą przebywać na sali podczas zajęć, z wyjątkiem dzieci do 4. roku życia wymagających adaptacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z zajęć uczestnika, którego zachowanie zagraża bezpieczeństwu lub uniemożliwia prowadzenie zajęć – bez zwrotu opłaty.
- Punktualność jest obowiązkowa – spóźnienia utrudniają prowadzenie zajęć i mogą skutkować odmową wejścia dziecka na salę.
- Fotografowanie i nagrywanie zajęć bez zgody Organizatora jest zabronione.
III. Bezpieczeństwo
Organizator nie ubezpiecza uczestników i nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe powstałe bez winy Organizatora.
Odpowiedzialność Organizatora obejmuje wyłącznie czas trwania zajęć tanecznych. Za bezpieczeństwo dziecka w drodze na zajęcia i po ich zakończeniu odpowiada opiekun prawny.
Opiekun ponosi odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone przez dziecko.
Zabrania się:
- Wnoszenia na salę jedzenia i gorących napojów,
- Przebywania na sali bez zgody instruktora,
- Używania telefonów komórkowych przez uczestników podczas zajęć,
- Palenia tytoniu i spożywania używek na terenie placówki.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni lub na terenie placówki.
IV. Organizacja zajęć
- Zajęcia odbywają się w roku szkolnym (wrzesień–czerwiec) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, okresu między Wigilią a Nowym Rokiem, Wielkiego Piątku oraz długich weekendów.
- W przypadku choroby instruktora Organizator może wyznaczyć zastępstwo.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn niezależnych (np. brak dostępu do sali). W takim przypadku zajęcia zostaną odrobione w innym terminie lub opłata zostanie proporcjonalnie zwrócona.
- Grupy tworzone są zgodnie z wiekiem i poziomem dzieci. Organizator może przenieść uczestnika do innej grupy, jeżeli będzie to korzystne dla jego rozwoju.
V. System płatności
- Opłata ma charakter abonamentu miesięcznego i nie podlega zmniejszeniu w przypadku nieobecności dziecka.
- Płatności należy dokonywać z góry do 10. dnia każdego miesiąca:
- gotówką w biurze Organizatora,
- przelewem na rachunek bankowy (w tytule: imię i nazwisko dziecka, miesiąc, zajęcia).
- Wysokość opłat określona jest w aktualnym cenniku dostępnym na stronie internetowej Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany cen z miesięcznym wyprzedzeniem.
VI. Odwołania i zwroty
- Odwołanie udziału w pojedynczych zajęciach przez uczestnika możliwe jest wyłącznie w formie SMS z min. 24-godzinnym wyprzedzeniem. Brak odwołania oznacza uznanie zajęć za zrealizowane.
- Nieobecności uczestnika nie uprawniają do odrabiania zajęć w innej grupie.
- Zwroty wpłat następują wyłącznie w przypadku:
- odwołania zajęć przez Organizatora,
- rozwiązania grupy lub zmiany godzin zajęć uniemożliwiającej uczestnictwo.
- Zwroty dokonywane są przelewem w ciągu 30 dni od zgłoszenia.
VII. Zapisy
Zapisanie dziecka wymaga:
- wypełnienia formularza zgłoszeniowego,
- podpisania umowy,
- wniesienia pierwszej opłaty w ciągu 72 godzin od zapisu.
- Możliwe jest skorzystanie z zajęć próbnych (jednorazowa opłata 30 zł, odliczana od abonamentu przy zapisie).
- Liczba miejsc w grupie jest ograniczona – decyduje kolejność wpłat.
VIII. Zniżki
Na drugie i kolejne dziecko w rodzinie obowiązuje zniżka 10%.
Promocje i dodatkowe zniżki nie łączą się, a suma rabatów nie może przekroczyć 30%.
IX. Rezygnacja i reklamacje
Umowę można rozwiązać z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia (liczonego od pierwszego dnia kolejnego miesiąca).
Rezygnację należy złożyć pisemnie.
Reklamacje dotyczące zajęć lub płatności należy zgłaszać pisemnie lub mailowo. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni.
X.Dane osobowe i wizerunek
Administratorem danych osobowych jest TupiTup – Tańcz z Uśmiechem. Dane uczestników i opiekunów są przetwarzane zgodnie z RODO wyłącznie w celach organizacyjnych, informacyjnych i marketingowych.
Opiekun ma prawo wglądu do danych, ich poprawiania i żądania usunięcia.
Opiekun wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku dziecka w materiałach promocyjnych Organizatora (strona internetowa, media społecznościowe) – zgoda może zostać w każdej chwili odwołana pisemnie.
XI. Kontakt
Telefon: 530 406 047
E-mail: kontakt@tupitup.pl
Biuro: ul. Kościelna 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki
XII. Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. O wszelkich zmianach informuje z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.