Regulamin uczestnictwa i płatności za zajęcia taneczne

organizowane przez TupiTup – Tańcz z Uśmiechem

I. Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady uczestnictwa w zajęciach tanecznych prowadzonych przez TupiTup – Tańcz z Uśmiechem (dalej: „Organizator”).

Uczestnikiem zajęć może być dziecko w wieku przedszkolnym lub szkolnym, którego opiekun prawny zaakceptował regulamin i dokonał opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Zapisanie dziecka na zajęcia oraz dokonanie pierwszej wpłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy i akceptacją regulaminu.

Regulamin obowiązuje we wszystkich placówkach (przedszkolach, szkołach, świetlicach itp.), w których Organizator prowadzi zajęcia.

II. Uczestnictwo w zajęciach

  • Dzieci uczestniczą w zajęciach pod opieką instruktora Organizatora.
  • Opiekunowie nie mogą przebywać na sali podczas zajęć, z wyjątkiem dzieci do 4. roku życia wymagających adaptacji.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z zajęć uczestnika, którego zachowanie zagraża bezpieczeństwu lub uniemożliwia prowadzenie zajęć – bez zwrotu opłaty.
  • Punktualność jest obowiązkowa – spóźnienia utrudniają prowadzenie zajęć i mogą skutkować odmową wejścia dziecka na salę.
  • Fotografowanie i nagrywanie zajęć bez zgody Organizatora jest zabronione.

III. Bezpieczeństwo

Organizator nie ubezpiecza uczestników i nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe powstałe bez winy Organizatora.

Odpowiedzialność Organizatora obejmuje wyłącznie czas trwania zajęć tanecznych. Za bezpieczeństwo dziecka w drodze na zajęcia i po ich zakończeniu odpowiada opiekun prawny.

Opiekun ponosi odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone przez dziecko.

Zabrania się:

  • Wnoszenia na salę jedzenia i gorących napojów,
  • Przebywania na sali bez zgody instruktora,
  • Używania telefonów komórkowych przez uczestników podczas zajęć,
  • Palenia tytoniu i spożywania używek na terenie placówki.
  • Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni lub na terenie placówki.

IV. Organizacja zajęć

  • Zajęcia odbywają się w roku szkolnym (wrzesień–czerwiec) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, okresu między Wigilią a Nowym Rokiem, Wielkiego Piątku oraz długich weekendów.
  • W przypadku choroby instruktora Organizator może wyznaczyć zastępstwo.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn niezależnych (np. brak dostępu do sali). W takim przypadku zajęcia zostaną odrobione w innym terminie lub opłata zostanie proporcjonalnie zwrócona.
  • Grupy tworzone są zgodnie z wiekiem i poziomem dzieci. Organizator może przenieść uczestnika do innej grupy, jeżeli będzie to korzystne dla jego rozwoju.

V. System płatności

  • Opłata ma charakter abonamentu miesięcznego i nie podlega zmniejszeniu w przypadku nieobecności dziecka.
  • Płatności należy dokonywać z góry do 10. dnia każdego miesiąca:
  • gotówką w biurze Organizatora,
  • przelewem na rachunek bankowy (w tytule: imię i nazwisko dziecka, miesiąc, zajęcia).
  • Wysokość opłat określona jest w aktualnym cenniku dostępnym na stronie internetowej Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo zmiany cen z miesięcznym wyprzedzeniem.

VI. Odwołania i zwroty

  • Odwołanie udziału w pojedynczych zajęciach przez uczestnika możliwe jest wyłącznie w formie SMS z min. 24-godzinnym wyprzedzeniem. Brak odwołania oznacza uznanie zajęć za zrealizowane.
  • Nieobecności uczestnika nie uprawniają do odrabiania zajęć w innej grupie.
  • Zwroty wpłat następują wyłącznie w przypadku:
  • odwołania zajęć przez Organizatora,
  • rozwiązania grupy lub zmiany godzin zajęć uniemożliwiającej uczestnictwo.
  • Zwroty dokonywane są przelewem w ciągu 30 dni od zgłoszenia.

VII. Zapisy

Zapisanie dziecka wymaga:

  1. wypełnienia formularza zgłoszeniowego,
  2. podpisania umowy,
  3. wniesienia pierwszej opłaty w ciągu 72 godzin od zapisu.
  4. Możliwe jest skorzystanie z zajęć próbnych (jednorazowa opłata 30 zł, odliczana od abonamentu przy zapisie).
  5. Liczba miejsc w grupie jest ograniczona – decyduje kolejność wpłat.

VIII. Zniżki

Na drugie i kolejne dziecko w rodzinie obowiązuje zniżka 10%.

Promocje i dodatkowe zniżki nie łączą się, a suma rabatów nie może przekroczyć 30%.

IX. Rezygnacja i reklamacje

Umowę można rozwiązać z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia (liczonego od pierwszego dnia kolejnego miesiąca).

Rezygnację należy złożyć pisemnie.

Reklamacje dotyczące zajęć lub płatności należy zgłaszać pisemnie lub mailowo. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni.

X.Dane osobowe i wizerunek

Administratorem danych osobowych jest TupiTup – Tańcz z Uśmiechem. Dane uczestników i opiekunów są przetwarzane zgodnie z RODO wyłącznie w celach organizacyjnych, informacyjnych i marketingowych.

Opiekun ma prawo wglądu do danych, ich poprawiania i żądania usunięcia.

Opiekun wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku dziecka w materiałach promocyjnych Organizatora (strona internetowa, media społecznościowe) – zgoda może zostać w każdej chwili odwołana pisemnie.

XI. Kontakt

Telefon: 530 406 047

E-mail: kontakt@tupitup.pl

Biuro: ul. Kościelna 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki

XII. Postanowienia końcowe

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. O wszelkich zmianach informuje z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.